logo
Katalog » LEKI I WYROBY MEDYCZNE / ZNIECZULENIA POWIERZCHNIOWE » DENTAL NANOTECHNOLOGY
Wybierz kategorię
Oferujemy Wyposażenie Gabinetów Stomatologicznych
- Wyposażenie - Narzędzia stomatologiczne
- Sprzęt stomatologiczny
- Materiały stomatologiczne
- Narzędzia dentystyczne
- Ortodoncja
- Art. do higieny jamy ustnej

Wyszukiwarka

Zaawansowane wyszukiwanie
Producent
Statystyki
Gości online:
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Nanocare Gold 1 amp.
Dostępność: Dostępny

Istotnym problemem w stomatologii zachowawczej i protetyce jest powstawanie mikroszczeliny między tkankami leczonego zęba a materiałem użytym do jego odbudowy. Największa precyzja wykonania wypełnień lub stałych uzupełnień protetycznych nie gwarantuje idealnego i trwałego przylegania do zębiny. Skurcz polimeryzacyjny oraz wpływ sił żucia to główne przyczyny nieszczelności. W efekcie bakterie bytujące w jamie ustnej swobodnie wnikają pod uzupełnienia, prowadząc do rozwoju próchnicy wtórnej.

NANOCARE GOLD przeznaczony jest do stosowania bezpośrednio przed założeniem wypełnienia, osadzeniem korony, mostu, licówki, wkładu lub nakładu.

Obecność drobinek srebra oraz złota w mikroszczelinie skutecznie i długotrwale chroni ząb przed rozwojem bakterii będących przyczyną próchnicy. Pożądaną cechą nanocząsteczek jest ich neutralność chemiczna.

Składniki NANOCARE GOLD nie wchodzą w reakcje z powszechnie stosowanymi podczas leczenia preparatami (np. z systemami łączącymi i cementami), dzięki czemu ich właściwości są zachowane. Ponadto nanozłoto i nanosrebro nie ulega dezaktywacji pod wpływem światła stosowanego do utwardzania wypełnień.

Dodatkowo NANOCARE GOLD wykazuje pozytywny wpływ na adhezję materiałów kompozytowych do zębiny, co zwiększa trwałość wykonywanych wypełnień (mniejsze jest ryzyko powstawania mikroszczeliny z przyczyn mechanicznych). Istotne jest również, że Nanocare Gold nie przebarwia wypełnień.

Cena
Ilość
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!

Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
1892974
© Wyposażenie Gabinetów Stomatologicznych Sal-Dental. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.